Éppen ezért készíthette a versenycsomagot a Saleen, amivel sikerült 1000 lóerőre növelni a V8-as alumínium blokk teljesítményét. Ahhoz, hogy ezt elérjék, elsősorban a szívóoldalon végeztek módosításokat, jelentősen növelték például a turbónyomást. Tuningról egyébként itt szó sincs, hiszen a „sima” motorok is egyedileg készülnek és legnemesebb anyagokat – mint a titán és berillium – alkalmazzák, hogy bírják a hatalmas terhelést.
Az erősebb változatnál nagyobb vízpumpát, nagyobb teljesítményű üzemanyag-befecskendezést illetve karbonból készült léggyűjtő dobozt vetnek be. Sikerült is a mérnököknek 0,2 másodpercet lefaragni a gyorsulásból. De ha a 2,6 másodperctől százig még nem esett elég mélyre az állunk, majd a 402 km/órás végsebességtől biztosan fog.
Akik nem a nagyobb végsebességre hajtanak, hanem inkább versenypályán törekednek jobb köridőre, ők plusz spoilereket választhatnak. A competition csomag részeként ugyanis új aerodinamikai kiegészítőket fejlesztettek, egy kis spoilert az első lökhárító alá, illetve egy hatalmas szárnyat hátulra.