1000 lóerős vadállat
Amikor először bemutatkozott a Saleen S7, akkor az 550 lóerőt tudott, majd némi fejlesztés során 575 lóerőre növelték a 7,0 literes V8-as teljesítményét. Egy idő után ez is kevésnek bizonyult, ekkor készült el a duplaturbós változat. De mire elég manapság 750 lóerő, és 2,8 másodperc nullától százig? Az ember fia bármikor összefuthat egy speedmotorral aztán nevetség tárgya lesz a 100 milliós kocsijával.

Éppen ezért készíthette a versenycsomagot a Saleen, amivel sikerült 1000 lóerőre növelni a V8-as alumínium blokk teljesítményét. Ahhoz, hogy ezt elérjék, elsősorban a szívóoldalon végeztek módosításokat, jelentősen növelték például a turbónyomást. Tuningról egyébként itt szó sincs, hiszen a „sima” motorok is egyedileg készülnek és legnemesebb anyagokat – mint a titán és berillium – alkalmazzák, hogy bírják a hatalmas terhelést.

Az erősebb változatnál nagyobb vízpumpát, nagyobb teljesítményű üzemanyag-befecskendezést illetve karbonból készült léggyűjtő dobozt vetnek be. Sikerült is a mérnököknek 0,2 másodpercet lefaragni a gyorsulásból. De ha a 2,6 másodperctől százig még nem esett elég mélyre az állunk, majd a 402 km/órás végsebességtől biztosan fog.

Akik nem a nagyobb végsebességre hajtanak, hanem inkább versenypályán törekednek jobb köridőre, ők plusz spoilereket választhatnak. A competition csomag részeként ugyanis új aerodinamikai kiegészítőket fejlesztettek, egy kis spoilert az első lökhárító alá, illetve egy hatalmas szárnyat hátulra.