Harapós hüllő
Talán a leghangsúlyosabb változást az Imola fantázianévre hallgató sportkocsi extravagáns fényezésével sikerült elérniük a svájciaknak. A különleges narancs-ezüst színösszeállítás mellett azért az átalakított első lökhárító is látványosra sikeredett. Nem maradt érintetlen a kocsi hátsó része sem, oda rögtön kétféle karbon diffúzort is kínál a cég, az egyik a közép-, míg a másik a duplakipufogós rendszerhez készül.

Elöl nagyméretű, karbon légbeömlők látják el levegővel a motort, az integrált parkolófények pedig a 997-es modellt juttatják a szemlélő eszébe.

A minden igényt kielégítő aerodinamikai csomag mellé a kocsihoz illő, saját tervezésű, ötküllős alufelnit is ajánl a svájci manufaktúra, 20 colos méretben.

A kajmán belső szervei: sportos, F-1-es hangulatú kormány, alumínium pedálok és váltógomb, valamint velúr szőnyeg.

Emellett a Carrera 4, 4S, és a Coupé modellek rajongóira is gondoltak a Rinspeed-nél. Ők is teljes aerodinamikai csomagot kaphatnak autójukhoz, amelyek a szériafelszerelés teljesítményénél nagyobb leszorítóerőt nyomnak a kocsira. A fentebb említett alufelnit a Carrera Indyhez is kérhetjük. Nagy a választék a kipufogók között is, az ovális végtől a sportra hangolt teljes rendszerig, ami csak szem-szájnak-orrnak-fülnek ingere.

Mindkét Rinspeed modell sportosabbra hangolt futóművet, állítható rugókat kapott, amivel 25 milliméterrel alacsonyabban van a hüllő, izé, autó hasa, mint a szériaváltozatnál.