A hengerenként 16 szelepes, közvetlen befecskendezéses erőforrás legnagyobb teljesítménye 150 lóerő, míg a maximális forgatónyomaték 240 newtonméter. Ötfokozatú manuális sebességváltó tartozik hozzá, amelyet eddig is alkalmaztak már a PSA más modelljeiben. Mindössze az áttételeket vették rövidebbre az 1,6 literes HDi 66 és 80 kilowattos modellekhez képest.
Ezzel a blokkal a 207-es 8,1 másodperc alatt képes állóhelyből indulva elérni a százas tempót, a kocsi végsebessége 210 km/óra. A sport Peugeot átlagfogyasztása 7 liter 100 kilométerenként. A 207 1,6 turbó novembertől kapható idehaza.
A Peugeot 607-es is közös fejlesztésű motorral bővül, itt a Forddal dolgozott együtt a francia autógyár. A Citroën C5-ben már általunk is próbált négyhengeres dízelmotorral bővül a nagyautó kínálata.
A kuriózumot a párhuzamos biturbó technika jelenti, amellyel nemcsak a turbólyuk csökken, de a forgatónyomaték is nő. A 2.2 literes HDi 170 lóerőt tud, míg a forgatónyomaték-csúcs 370 newtonméter, ami már 1500-as fordulatszámnál rendelkezésre áll.
Ahhoz, hogy a 607-es ezzel a dízellel nulláról százra gyorsuljon 9,3 másodperc kell, a limuzin végsebessége pedig 224 km/óra. A kocsi méretéhez és tömegéhez képest igazán kedvező a fogyasztása, ami vegyes üzemben 6,4 liter. A 607 Hdi biturbó októbertől kapható a Peugeot márkakereskedésekben.