Leghátsó sorában három fix ülés található, kicsit előrébb pedig két felhajtható széket találhatunk. Csomagtartója is a megszokottól eltérő helyre került, a poggyászokat a taxisofőr mellé kell betuszkolni.
Az utasok a taxi járda felöli oldalán lévő nagyméretű, elektromos mozgatású tolóajtón keresztül juthatnak be. Ez az ajtó olyan széles, hogy rajta keresztül még kerekesszékkel is gond nélkül lehet ki-beszállni. További segítség a csökkent képességűeknek, hogy a légrugós felfüggesztésének hála, egyetlen gombnyomásra lehasal az autó, így még egyszerűbb a beszállás.
Mivel igazi, városi használatra tervezett autóról van szó, tervezői nagy hangsúlyt fektettek a környezet kímélésére is. A kocsi hibrid hajtásláncát a Toyota szállította. Mozgatásáról egy 76 lóerős benzin- és két darab 67 lóerőnyi teljesítményt szolgáltató villanymotor gondoskodik. 202 voltos összfeszültséget szolgáltató akkumulátorai fékezés közben is töltődnek.
Utasai kényelmes bőrborítású ülésekből nézegethetik a várost, ha pedig unatkoznak, a kocsi internetezési lehetőséget is kínál nekik. Elöl az akciós kínai PDA és a tört iGO helyett a finnek inkább kártyaolvasót építettek a kocsiba, így bankkártyás fizetésre is van módja az utasoknak.
A karosszéria szénszálas anyagból készült, amit acélmerevítéses alumínium szerkezetre építettek. Ennek ellenére nem lett pillesúlyú a jövő taxija: 1810 kg-ot nyom, 4,5 méter hosszú, 186 centi széles. Városi körülmények közt is igen jól használható. Fordulóköre a négy kormányzott kerék segítségével csupán 6,9 méter.
A tanulmányautó az egyik finn taxitársaság véleménye szerint kis szerencsével akár a sorozatgyártásig is eljuthat.