A LIFECar fantázianevű sportautó hajtásláncát számos nagynevű céggel, kutatócsoporttal, többek között az Oxfordi Egyetemmel közösen hozták létre a Morgan szakemberei.

A hidrogént a motorban elégető BMW-vel ellentétben a britek az üzemanyagcellás megoldást választották. Ez a megoldás a hidrogénből az egyenáramú vízbontás elvének megfordításával nyerhető elektromos energián alapszik. Az autó szinte hangtalan, és a károsanyag-kibocsátása is zérus, hisz a motor működésének végterméke mindösszesen némi vízgőz.

Fékezés közben sem vész kárba a mozgási energia: ezt nagykapacitású kondenzátorok töltésére használja az autó, amelyet szükség esetén gyorsításnál használ fel.

A gyár vezetősége igen sokat vár a hidrogénhajtástól, véleményük szerint a mostanában egyre divatosabb hidrogén használata legalább olyan mérvű változást hoz az autózásba, mint ahogy néhány évtizeddel ezelőtt átalakította a számítógépipart a PC-k megjelenése.