Megtartották a roadsteres hagyományokat az Audinál, azaz nem tértek át a fémre, továbbra is vászonból készül a kocsi teteje. Fekete és sötétszürke színekben választhatnak tetőt maguknak a tulajok. Az olcsóbb változatoknál kézzel nyitható a tető, a drágábbaknál viszont szériában jár az elektrohidraulikus cucc, ami 12 másodperc bezárja az eget, akár menetközben is, 50 km/óráig.
A korábbi roadsternél kényelmesebb utastérre és jobb futóműre számíthatnak a vevők, miután a kocsi hossza 137, a szélessége 78 illetve a tengelytávja 46 milliméterrel bővült. Jót tesz a kocsi formájának, hogy magassága csak nyolc milliméterrel nőtt, azaz nem lett felfújt. A csomagtartó méretét sikerült 210-literről 250-re bővíteni.
Elfelejthetik a karosszéria rezonanciáját, vagy csavarodását TT-sek, miután az 58 százalékban alumíniumból készített karosszéria torziós merevségét megduplázták a korábbihoz képest. Ezzel a kocsi irányíthatósága és viselkedése is jobb lett.
Megjelentek az elődnél alkalmazott bukóívek is az utasok mögött. Utasból, szemben a +2 hátsó üléses Coupéval, itt maximum kettő lehet. Viszont lehet kérni sízsákot, amibe akár 190 centis síléc is befér. Szegény gazdagok, télen is a kabrióval kell bíbelődniük! Megakadályozva a korábbi modell imázsromboló kifarolásait, 120 km/óra felett itt is előbújik egy aprócska szárny, ami már az első szériát is megnyugtatta.
Két motor közül választhatnak a TT Roadster vevői. Az egyik a 3.2-es V6-os 250 pacival, a másik a konszern szinte minden modelljében alkalmazott 2.0 turbós 200 lóval. Előbbi quattro négykerék-hajtással utóbbi elsőkerék-hajtással kerül forgalomba, amelyikhez mindkét esetben hatfokozatú váltó kapcsolódik. Felárért duplakuplungos S tronic DSG váltóval is felszerelik a járgányokat.