Lehet, hogy National Geographic Channel hatására, de egyre többen akarnak terepjárót, vagy annak látszó tárgyat. Mintha mindenki meg akarná hódítani a szavannákat, a dzsungelt vagy legalábbis a lakótelep mögötti kiserdőt. Az biztos, hogy egyre több szabadidő-autó fogy.
A Fiat, amellett, hogy a néhány modelljét terepruhába bújtatta, egyelőre a Panda 4×4-gyel van versenyben. A Sao Paoló-i Autószalonra viszont elkészítették a Fiat Concept Coupé Adventure-t. Ebből aztán bármi lehet, ha egyszer a Fiat nekidurálja magát a gyártására, mert ez egy keverék modell.
A recept: végy egy kupét, majd fújd fel a karosszériáját, és lásd el masszív elemekkel, ezután ültesd két ballonszerű kerékre. A terepjárós vonalat erősítik a lökhárítók alsó védőlemezei, a küszöbök, a masszív sárvédőgumik, de sokkal inkább egy sportkupéra jellemző a diffúzor, a hátsó szárny, vagy a középre szerelt kipufogó.
A Stilo padlólemezére felépített FCC az európai modelltől kapta a motorját is: az Abarth változatnál használt 2,4-es öthengeres került a kocsiba. Ennek 167 lóerős teljesítménye a váltón át mind a négy kereket hajtja.
Belül egy átdolgozott Stilo-műszerfalat láthatnánk, ha a napfény és a szamba országában tudnánk telelni. Mivel nem vagyunk ennyire szerencsések, így csak elképzelni tudjuk a bőrborítású sportüléseket, a hozzájuk tartozó ötpontos övekkel, illetve egy kép erejéig vizuálisan befogadhatjuk az alubetétes kormányt.
.