Az ígéretek szerint a forma és a név mellett új motorokkal is gazdagodnak a Bravo modellek. Újdonság lesz a benzinüzemű 1,4 literes turbós motor, amely 150 lovas teljesítményt nyújt, és az 1,6 literes dízel is. Várható még HGT változat is, ami a sportosabb vásárlóknak kínál 200 lóerő körüli teljesítményt.
Nem vacakoltak sokat a taljánok a Progetto 198 kódnevű modell kifejlesztésével. Mindössze 18 hónap alatt végeztek vele, igaz, a tervezésbe és a prototípus elkészítésébe besegítettek az osztrák székhelyű Magna-Steyr szakemberei is.
Jól látható, hogy a Stlio szögletesebb formái után ismét a lágyabb vonalak kapnak teret, akárcsak a Grande Puntónál. Ha minden így marad, igazi olasz kocsi születhet.
A gyárban úgy tervezik, hogy a kocsi jövőre, nagyjából a tavaszi Genfi Autószalonon történő bemutatással egy időben kerül majd az olasz kereskedésekbe. 2007-ben 120 000 darabot szeretnének eladni belőle, míg 2008-tól, mikor egész Európában megvásárolható lesz, az éves 250 000-es darabszám elérése a cél.