Ez az Astra 4618 mm hosszú, tengelytávja pont akkora, mint a Caraváné. Így azt gondoljuk, bődületes tér vár benne. A csomagtartó kellően tágasnak ígérkezik az 500 litert látva. Szemből ugyanolyan a kocsi, mint a többi variáns, csupán a B-oszloptól más a kialakítása.
Lengyelországban készülnek majd az új Astrák, melyeket először két benzines illetve két dízelmotorral látnak el. A motorpaletta 90-től induló 140 lóerőig tartó teljesítményskálát ölel át.
Annak ellenére, hogy száműzték Németországból az autó gyártását, ez a változat semmiben sem tér el a nyugati rokonoktól. Akinek bírja a pénztárcája, rendelhet bixenon fényszórót, hegymeneti elindulást segítő rendszert, automata ablaktörlőt vagy MP3-as hifit.
A négyajtós kocsit hivatalosan az Isztambuli Autókiállításon mutatják be november 3-án. Azért választották ezt a helyszínt, mert ez a régió legnagyobb kiállítása és a klasszikus kompakt limuzinok egyik legfontosabb felvevőpiaca. Törökországban az eladott autók 67 százaléka lépcsőshátú, de Oroszországban is igen magas (65 %) ez az arány. Összehasonlításképpen, Nyugat-Európában az alsó középkategóriában a limuzinok aránya öt százalék körüli.