Leif Tufvesson, aki 2004-ben elnyerte a „Hot Rod of the Year” díjat a Hot Rod Magazintól, most egy teljesen új autót épített. Leif korábban a Volvo koncepció autókkal foglalkozó központjában dolgozott, de ő volt a fejlesztésekért felelős vezető a svéd szupersportkocsi-gyártónál, a Koenigseggnél is. Most azonban saját lábára állt és elkészítette saját autóját, amelyet az Egyesült Államok legnagyobb tuningkiállításán a Las Vegas-i Sema Show-n mutatott be a nagyközönségnek.
A járgány egy középmotoros hot rod, amibe a Volvo V8-as blokkját szerelték. A 4,4 literes vas benzinnel hajtva 315 lóerőt tud, de jobban szereti az etanolt, akkor 340 tagú ménessel hálálja meg a finom abrakot. Ahogy az a nagykönyvben megvan írva, a hátsó kerekekre jut a motor teljesítménye, egy hatfokozatú, de kézzel is kapcsolható automataváltón át. Csak elképzelni tudjuk milyen jó is lehet vezetni, hisz ez a kocsi mindössze 1200 kiló.
Alumíniumból és karbonból készült a versenyautókéra jellemző karosszéria, amely őrzi a hot rodokra jellemző hajótest formát. A kerekek a karosszérián kívül szabadon állnak, itt még sárvédő sem került rájuk, elöl megelégedtek 20 colos felnikkel, de hátul 22-es tárcsák díszelegnek. Két autót készítettek, az egyik vörös, a másik a képeken is látható világoskék.
Az élményautó utastere sincs túlcsicsázva, csak az van, ami valóban kell. Műanyagot alig találni, mindent bevontak csokibarna bőrrel, a műszerek, kapcsolók és a légzsákos kormány a Volvo terméke.
Ha valaki úgy döntene, hogy szeretne egyet, ne habozzon, a Caresto-tól megveheti potom 338 ezer dollárért (69 millió Ft). Ebben az árban már benne van az Öhlins versenyfutómű, a Hella által gyártott, formatervezett xenon fényszóró, a hátsó kamerarendszer, de vászontető is, amely a hőmérséklet függvényében automatikusan nyílik ki.