Ahogy arról már hetekkel ezelőtt beszámoltunk, a DaimlerChrysler négy éve újraélesztett márkája új modellel támadja a szupergazdagokat. Az 5,7, illetve 6,2 méter hosszú Maybach közül utóbbit vették kezelésbe, hogy elkészítsék a világ legerősebb szériagyártású sofőrös modelljét.

Egy ekkora kocsit senki nem vezet maga, arra ott vannak az alantas dolgozók. A dúsgazdag tulaj 250-nél pezsgőt kortyolgat hátul. Ha ő akar vezetni, jobb választás neki az 57 S. A most elkészített Maybach 62 S, 612 lóerőt vonultat fel, ami pont 62-vel több, mint a sima limuzin 6,0 literes turbómotorjáé. A V12-es AMG erőmű 1000 newtonméteres nyomatéka garantálja, hogy a boss parancsára bárkit lealázzon a sofőr a pirostól.

Nulláról 100 km/órára 5,2 másodperc alatt gyorsul a Maybach 62 S. A maximális sebesség a sofőr vezette üzemmódban 250 km/h értékre van korlátozva, de jó pénzért felszabadítható az autó! Szemben a sportos kialakítású, feszesebb hangolású, önálló használatra specifikált 57 S modellel, itt nem változtattak a futóművön.

Hiába a nagyobb teljesítmény, csak 250-nel mehet a kocsik

Viszont új felni-gumi kombinációval látták el a bálnát, immár 20 colos tárcsák díszítik a kocsit. Ezenkívül a „Spezial” modell egyedi hűtőmaszkot és lámpákat kap. Hátul az átalakított spoiler és a látványos kipufogóvégek jelentik az újdonságot.

A korábbi 57 S változathoz hasonlóan az új Maybach 62 S is csak monokróm kivitelben készül, a csupán e típusok számára fenntartott fekete, illetve ezüst színárnyalatú luxusfényezéssel. Kívánságra az ügyfelek egy új, gyöngyházfényben csillogó fehér extra színváltozatot is választhatnak.

Belül nemes zongoralakk és sportos karbon vagy antracit-jegenyenyár betétekkel látják el az autókat, amelyhez persze egyedi bőrkárpitozás dukál. A Maybach új zászlóshajóját a pekingi „Auto China 2006” autókiállításon leplezik le.