2007 tavaszától azonban a BMW kínálatban megjelenik a 335xi is. Nem véletlenül említettük meg mi is 335i Coupe tesztünkben, hogy mekkora szükség lenne a nyamvadt téli időben a négykerék-hajtásra! A 3,0 literes duplaturbós motor 306 lóerős, ami az igen alacsonyan jelentkező 400 newtonméteres nyomatékkal együtt igazán vaddá tesz a BMW-t.
Az új modellben mind a négy kerék kiveszi a részét a munkából. Az xDrive rendszernél egy lamellás tengelykapcsoló mindig az útviszonyoknak leginkább megfelelő nyomatékelosztást alkalmazza. A hajtás ezredmásodpercek alatt reagál, és előfordulhat, hogy még a megcsúszás vagy a kerék kipörgése előtt is be tud avatkozni. Ezzel biztonságosabb és gyorsabb is lehet az autó kanyarban. De persze alaphelyzetben több nyomaték jut a hátsó kerekekre, megőrizve a BMW jellegzetességét.
A hátsókerék-hajtást megtestesítő BMW egy ideje nagy erőkkel és nagy sikerrel tör be az összkerekes modellek piacára. Az X5-ös és az X3-as után több 3-as és 5-ös BMW-hez vált rendelhetővé ez az erőátviteli rendszer.
Eddig azonban, az X5-öst leszámítva, a legerősebb négykerék-hajtású BMW az 530xi, illetve a 330xi volt, 258 lóerővel.