Teljesítményével nem lesz gond, hiszen 170, illetve 204 lóerős motorokkal készül majd a kocsi. Csakhogy ezek dízelmotorok, előbbi a 2,2-es négyhengeres, utóbbi pedig a 2,7-es V6-os HDi. Akinek jobban tetszik a 407-es limuzinváltozata, az most nem fog örülni, mert az RC-kivitel csak a kombikarosszériához társítható.
És a kutya valahol itt van elásva, ezúttal ugyanis inkább egy új felszereltségi csomagot állítottak össze, semmint új modellt alkottak. A 407 SW RC felszereltségéhez a xenon fényszórók, a navigációs rendszer, a tolatóradar, az ülésfűtés is hozzátartozik.
A kocsi könnyen azonosítható egyedi éjfekete fényezéséről, amihez 18 colos titánszürke felniket társítottak. A sportvonalat erősíti a rozsdamentes acélból készült hűtőmaszk, a tetőspoiler és a krómozott kipufogóvég is.
Annak ellenére, hogy megőrizték a 407-es elegáns kialakítását, az utasteret sikerült a sportosabb beállítottságú vevőknek megfelelően felruházni. Fekete nappabőrrel vonták be az üléseket, amelyek középső része steppelt, míg kívül karbonszerű mintát kapott. A váltókart és a kormányt is másik bőrbe bújtatták, a műszerfalon pedig az alumíniumot használták díszítőelemként.
Talán azért sincs benzines motor a 407 RC-ben, mert egyrészt alig volna rá kereslet a dízelek mellett, másrészt a Peugeot jövőre dízel versenyautójával indul a Le Mans-i 24 órás versenyen. A versenygép 12 hengeres, részecskeszűrős, és a motorját a gyár legalább 700 lóerősre taksálják.