Ehhez a tervezők sokféle színt, különböző felniket, és egy rakás egyedi kiegészítőt is kínálnak. Különféle matricák kerülhetnek az 500-asra, sőt magát az 500-as felirat megjelenését is a tulaj választhatja ki. A karosszériától eltérő színű tükrök és sportosabb spoilerek is megrendelhetők lesznek.
Az utastérben nemcsak az ülések, de a műszerfal és a szőnyegek megjelenése is sokrétű lehet. A slusszkulcs borítása is cserélhető lesz, akár egy mobiltelefon előlapja. Egyedi táskák, akasztók és csomagtartó is rendelhető lesz, utóbbit egyébként nem a tetőre, hanem a hátsó üveghez lehet felszerelni. Orr-részére a 60-as, 70-es évek modelljeihez hasonlatos krómozott ütköző is kerülhet.
A retro hangulatú kisautó a Ford Kával közösen készül majd Lengyelországban. A hagyományos változat után 2008-ban leplezik le a sportos Abarthot, 2009-ben pedig a nyitható tetejű változatot. Motorjai is izgalomra adhatnak okot, hiszen állítólag lesz egy aprócska kéthengeres turbó, míg a csúcsváltozatba 150 lóerős, 1,4-es turbó kerül majd.
Mókás videó a régiről: