Világbajnoki Citroënek
2006-ban sorozatban harmadik világbajnoki sikerét könyvelhette el Sébastien Loeb. A tornászból lett ralipilóta tette ezt úgy, hogy egy kézsérülés miatt az utolsó négy futamon nem is indult. A siker kapcsán a pilótát támogató Citroën két különleges, a pilóta nevével ellátott modellt dob piacra.

A C2 és a C4 Coupé-változatából készülnek „by Loeb” kivitelű járművek, amelyek vagy fekete vagy a Citroën Sport hivatalos színével, az Arden pirossal rendelhetők. Mindkettő kapott egy-egy spoilert hátulra, illetve abroncsaikat könnyűfém felnikre szerelik. Míg a C2-es 16-os tárcsái normál ezüstszínűek, addig a C4-esnél használt 17 colosak fehérben is kérhetők, akár a versenyautón.

a videó a hirdetés után indul

Belül a fekete és piros színeket kombinálják fémes felületekkel. A C4-ben Alcantara borításúak az ülések, de a C2-nél megelégedtek a hagyományos szövettel. A fejtámlákba viszont mindkét modellnél belehímezik a Citroën logóját. A sorszámmal és Sébastien Loeb aláírásával ellátott autókban alumínium pedálsor és váltógomb, valamint bőrborítású kormánykerék fogadja az utasokat.

A kisebbik modell kétféle motorral rendelhető, mindkettő 1,6-os, de míg a 110 lóerős változathoz Sensodrive kormányról is kapcsolható automataváltó tartozik, addig a 125 lovas kivitelt ötfokozatú manuális váltóval szerelik.

Ehhez képest, akik a „C4 by Loeb”-ből szeretnének egyet, szinte bármelyik, a hagyományos C4-eshez kérhető erőforrást választhatják. Kétféle dízel- és három benzines blokk között lehet csemegézni, a legígéretesebb ezek közül a 177 lóerős 2,0 literes.