A motorok között a GSX-R mindig is a szupersport kategóriába tartozott, így az átalakított egyterű sem lehet más. Ne várjuk, hogy az itthon megszokott 1,3-as, 1,5-ös benzinmotort találunk az autó orrában. Helyette itt egy turbóval lélegeztetett 2,0 literes blokk kapott helyet, ami a fenn említettek háromszoros teljesítményét, 300 lóerőt ad ki magából.
Ehhez már a hajtás sem maradhatott a régi, spéci öszkerékhajtást építettek, ami elég erős, hogy elbírja a motor erejét, és igazán jó tapadást biztosítson. Ám nemcsak ettől lett igazi versenyautó az SX4, de teljesen átalakították a futóművét is. A kényelmet el lehet felejteni, a legapróbb úthibánál is kiesne a tömés a fogunkból, ezt itt tökéletes útra tervezték. Nem mellékesen a rugók és a lengéscsillapítók az egyes pályák karakterisztikájához állíthatóak.
Nem lehet gond a lassításnál sem, hiszen az első fékek cseréjéről sem feledkeztek meg, ezek a hagyományos felnik mögött nem is fértek volna el, így már ezért is érdemes volt a 19 colos tárcsákra váltani.
Aki elsőre nem látná, annak eláruljuk, a kétszínű karosszéria alá a Suzuki 1300 köbcentis szupermotorjáról, a Hayabusáról származó kipufogódobok kerültek. Az irányjelzős külső visszapillantók pedig a kisebb GSX-R motorok sajátja.
A spártaian egyszerű utastérben azonnal feltűnik a versenyzők biztonságát szolgáló, ezüstszínű bukócső. Ennek formáját a motorkerékpárok vázáról mintázták, mint ahogy a műszerfal is a kétkerekűekére hajaz. Ketten utazhatnak az Zuk Concepttel, nekik versenyülés és hatpontos, nadrágtartószerű biztonsági öv jut.