A Fiat per indítását fontolgatja a kínai Great Wall (Nagy Fal) ellen, mivel utóbbi egy a Fiat Pandára hasonló modellel állt elő. A Peri névre keresztelt járművet két hete leplezték le a Pekingi Autószalonon. Ha egymás mellé tesszük a két modellt, akkor természetesen bárki látja a különbséget, de az autók alapvető jegyei nagyon hasonlóak.
Nemcsak a Fiatnak lehet oka a panaszra, mert az oldalüvegek, a tető és a hátsó lámpák a Nissan Note-ra emlékeztetnek, de a kocsi orrán a Mitsubishi Outlanderre emlékeztető jegyek is felfedezhetőek. Ami azonban nem hagy kétséget a Panda másolásáról, az az utastér.
Jövő év márciusában szeretné megkezdeni a Peri értékesítését a Great Wall Kínában, ami valószínűleg kisebb fejfájást okoz a Fiatnak, sokkal nagyobb gond az, hogy Európában is piacra dobnák az autót. Sőt, elsőként éppen Olaszországban mutatnák be a kisautót, majd azt követően a görög, a spanyol és a portugál piacokon is bevezetnék.
A Great Wall szóvivője lehetetlennek tartja a pereskedést, azzal érvelve, hogy a vállalat rendelkezik valamennyi gyártott autója technológiájának tulajdonjogával. Nem ez lesz az első autója a kínai gyártónak Európában, hisz október óta kapható az Hover nevű szabadidő-autó. Ez sem teljesen önálló modell, az Isuzu Axiom jegyei fedezhetőek fel benne. De van a cégnek Toyota- és Scion-utánzata is.