Azután, hogy szeptemberben tanulmányautóként megismertük a Corsa teherautó-változatát, most itt az igazi. Ahogy elődei, kívülről ez is teljesen úgy néz ki, mint a személyautó-változat, leszámítva a „befalazott” hátsó oldalablakokat. Persze a tanulmányautó sportos kiegészítői eltűntek, itt a praktikum kerül előtérbe.
Így nem meglepő, hogy a Corsavan is egy milliméter hiányában négy méter hosszú. Az aprócska autó képes mindössze 10,1 méteres körben megfordulni, ami jól jön a szűk városi helyszíneken. Közel egyméteres belmagasság várja az árut hátul, amelynek 919 literes csomagteret alakítottak ki. Az autó terhelhetősége 475 kilogramm.
Biztonságban vannak a dolgozók is odabenn, hiszen a személyautó-változattal azonos felépítésű az autó, így ez is tudja az ötcsillagos törésteszt eredményt. Jó hír a tulajdonosnak, hogy az első szervizes ellenőrzést 60 000 kilométer vagy két év használat után kell csak megejteni.
Az autó első hivatalos fellépése a brüsszeli kiállításon lesz, ami után áprilisban kezdődik meg a jármű forgalmazása. Négyféle motorral rendelhető meg a Corsavan, 60 és 90 lóerős teljesítmény között. Egyliteres, illetve ezerkettes benzinesekkel, illetve 1,3 literes turbódízellel készülhet az autó, utóbbiból kétféle teljesítményű változatot gyártanak.