Új, könnyebben elérhető helyre kerültek a hátsó utasok által vezérelhető légkondicionáló kapcsolói, és az utastér világítását is áttervezték, hogy a ki-, illetve beszállásnál a lehető legkevesebb sötét folt maradjon az ajtók környékén.
A szórakoztatóelektronikai arzenál beszerzésekor sem fukarkodtak a hotel vezetői, a csúcskategóriás hifi 15 hangszóróját kilenccsatornás erősítő hajtja meg, 420 wattnyi teljesítményt szolgáltatva. Útközben akár filmet is nézhetnek a pénzes szállóvendégek, az első ülések hátára szerelt lehajtható tálcák alján 12 colos monitornak is jutott hely.
Ellentétben más autógyárakkal, a Rolls-Royce üzemében nem csapják össze a járműveket, igaz, a brit márka nem is az egy nap alatt legyártható autók mennyiségét tartja a legfontosabb szempontnak. Itt minden egyes Phantom 350 órányi kézi munka után nyeri el végső formáját.
Természetesen a leendő sofőrök sem ülhetnek bele azonnal az elkészült luxusautókba, nekik a gyártó egyhetes angliai tréninget szervezett, de még a kezelési könyv kínai fordításával is segítik a munkájukat.
Nem ez a Peninsula Hotel első Rolls-Royce-rendelése, hiszen első ízben 1970-ben rendeltek nagyobb mennyiséget az akkori Silver Shadow-ból, hat esztendővel később újabb nyolc, majd 80-ban további kilenc érkezett ugyanebből a típusból. Az évek során újabb típusok is megjelentek a flottában, de a szálló büszkesége mégis egy 1934-es tökéletes állapotban lévő Phantom II .