A látványhoz hozzátartoznak az eltérő méretű, elöl 19, hátul 20 colos felnik is. Ezeket a versenysportból ültették át, alumínium és karbon felhasználásával készülnek, így tömegük jóval kisebb, mint a hagyományos tárcsáké.
Persze a vevők nemcsak az új ruháért hagynak olyan sok pénzt a Callawaynél, hanem az erősebb motorért is. A C16 orrában az átalakított 6000 köbcentis V8-ast egy kompresszorral is ellátták.
A mechanikus feltöltő által pumpált levegőnek hála a teljesítmény 616 lóerőre emelkedett, a gumik haláláért a 788 newtonméternyi nyomaték a felelős. Tudását nem is rejti véka alá a blokk, miután a cég szerint sikerült elkészíteniük a legszebben muzsikáló sportkipufogót ehhez a modellhez.
Persze nem hangember a C16, mert a teljesítménye rakétakilövés-szerű gyorsulásban is megnyilvánul. Más autókban 3,3 másodperc után legföljebb a 20-as jelzés környékén mocorog a mutató, az új Callaway fenevad, akkor már a 100-ashoz közelít. Az áramvonalas formának és a bődületes teljesítménynek hála a kocsi 330 km/órás végsebességre képes a megfelelő váltóval.
Ugyanis, ahogy a megrendelésre készülő autó szinte minden elemét, a váltót is a vevő választhatja ki. Van kormányról kapcsolható automata, de akad rövidített fokozatokkal szerelt hatsebességes kéziváltó is. A kihegyezett motorhoz viszont spéci fékekkel is ellátják a sportkocsit, mialatt kicserélik a futómű elemeit is, hogy a korábbinál is jobb úttartást érjenek el.