Persze kissé furcsán mutat, hogy míg elöl a gömbölyded formák az uralkodóak, addig hátul a szögleteseké a terep. Egyetlen gombnyomás, és a tető 25 másodperc után eltűnik a csomagtartóban. A 4,5 méteres autót kétféle motorral kérhetik az álmodozók, 1,8-as 122 lóerős, vagy 2000-es 150 lóerős benzinessel. A nyitható fémtető alatt bluetoothcsatlakozást, DVD-lejátszót, elektromos ablakemelőket, szervokormányt, ABS-t és négy légzsákot találunk.
Ám nemcsak a Renault és a Mercedes bosszankodhat az autót illetően, hiszen már a cég logója sem teljesen a sajátjuk, eléggé hasonlít a BMW-ére. Az F8 orrára pedig a Rolls-Royce apró szobrának, Emilynek az utánzata került. Kérdés persze, hogy Kínában hányan tudják megszerezni ezt az autót, mert egyáltalán nem olcsó, 6,4 millió forintnyi Jüanba kerül.
Az 1968-ban még szárazelemek gyártására létrehozott cég előbb a mobiltelefonok piacára lépett be, majd a Suzuki Alto beszállítójaként dolgoztak. Tőlük mindenki féltheti a termékeit, hiszen másolnak mindent, Toyotát, Hondát, Buickot, Subarut.