Egyértelműen a luxusautót vásárló fiataloknak szánja az amerikai autógyártó a Nassau-koncepciót. Ami igazán meglepő, hogy az autó nem lépcsős hátú, hanem ötajtós karosszériát kapott. Az autó megjelenését erősen befolyásolja a tetőív, amely jelentősen emlékeztet a konszerntárs Mercedes luxusautója, a CLS hasonló elemére, így a kupés formák sem állnak távol tőle, főleg, hogy elhagyták az ajtók közül a B oszlopot.
Az autó orrában a sorozatgyártású modellekben is használt 6,1 literes V8-as motor dübörög. 425 lóerős teljesítménye elegendő arra, hogy a testes limuzint 5 másodperc alatt százig gyorsítsa. Amikor az ötfokozatú automata váltó eléri a végsebességet, a mutató 270 km/órát mutat.
Négy különálló ülés fogadja az utasokat az autó belsejében, a hangulatot a hi-tech elemek és a krémszínű bőr keveredése határozza meg, de nagy szerepe van a fénynek is, amiből az átlagosnál is több jut be, miután a tetőben két üveglapot is találunk. A belső tér kialakításánál azt az elvet követték, hogy olyan formában alakítsák ki az egyes elemeket, ahogy azt az emberek az autón kívüli világban ismerik és használják.
Így a mobiltelefonok, számítógépek, iPodok, Mp3-lejátszók formái köszönnek vissza a hasonló elemeken a Nassauban. Ugyanezen elvet követve született meg a műszerfal is, amely egy modern órát formáz. Az ívelt műszerfal felső részén egy háromtagú kijelzőt láthatunk, amin a navigációs rendszer, a szórakoztatóelektronika, illetve az autó beállításai követhetőek nyomon.
Akik a hátsó ülésre kerülnek, azok sem unatkoznak, szórakoztatásukról az első ülések hátuljába épített monitorok gondoskodnak. A szórakoztatóelektronikához tartozó beállításokat a két ülés között elhelyezett, a hagyományos számítógépegerekhez hasonló elemmel lehet módosítani.