Padlógázas gyorsításkor a maximális forgatónyomaték a normális helyzetben fennálló 230 newtonméterhez képest akár 260-ig is emelkedhet, így az autó 7,2 másodperc alatt képes álló helyzetből elérni a 100 km/órát. Ám nemcsak városban versenyképes a kis Opel, autópályán is elemében van, hiszen a végsebessége eléri a 225 km/órát.
Azért, hogy mindenki lássa – ez nem egy 80 lovas, ezerkettes modell -, szépen felruházták az OPC-nél a Corsát. Az egyedi ruhatárban új első spoiler, a stabilitást javító diffúzoros hátsó lökhárító, sportosabb küszöbök és visszapillantók és kis hátsó szárny is szerepel. A felnik ennél a modellnél már alaphelyzetben is 17 colosak, felárért pedig 18-as is rákerülhet.
Ez nem véletlen, hiszen a magas teljesítményhez igazították a féktárcsák méretét, amiknek bőven kell hely. Nem kerülte el az átalakítást a futómű sem, az autó ezzel gokartszerűen veszi a kanyarokat.
Nem hétköznapi az utastér kialakítása, aki itt helyet kap, az egyből tudja: ez egy sportmodell. Akár versenyautókban is megállnák a helyüket a Recaro sportülések, melyeken még a négypontos öveknek is hagytak helyet. Az ülések belső részét, illetve a műszerfal egyes részeit a karosszériáéhoz hasonló színnel vonják be. A kormány vaskos bőrborítást kapott.
A Corsa OPC-t tavasszal a Genfi Autószalonon leplezik le, és nem sokkal később már a kereskedőknél lesz az autó, így nyáron már furikázhatnak is vele tulajdonosaik.