Bumfordi földjáró
Az nem kétséges, hogy egy Jeepet látunk, hiszen a márkára jellemző formákat és a hétlyukú hűtőmaszkot a Trailhawk tanulmányautó is megkapta. A Detroiti Autószalonon most leleplezett járgány a Wrangler Unlimited és a Cherokee keresztezésének tűnhet.

Az autó megdöbbentő megjelenését annak is köszönheti, hogy arányai kissé eltérnek a megszokottól. A hosszú tengelytáv mellett a kerekek, amennyire csak lehet, a karosszéria végeiben vannak, míg az autó alacsonyabb, mint a hagyományos szabadidőmodellek, így még nyúlánkabbnak tűnik a Trialhawk. Az egyes részletek túlzóak, ettől lesz az autónak brutális megjelenése.

Olyan elemek is jelentősen befolyásolják a látványt, mint a 22 colos keréktárcsák, vagy, hogy az ajtók felett nem folytatódik a B oszlop, ami szellősebnek láttatja az utasteret. Ám nemcsak annak látszik, de az is lehet, ugyanis a Trialhawk targa. Azaz az utasok feje fölül a tető egy-egy része kivehető a bal és a jobb oldalon egyaránt. Ugyanígy eltávolítható a csomagteret fedő üveglap is, teljessé téve a kabrióérzést.

Az utastér rendkívül modern, ugyanakkor luxuskivitelű is. Bármelyik sci-fi-filmben megállnák a helyüket a műszerek, míg a négy különálló bőrborítású ülés úgy mutat, mintha gumimatracként kellene felpumpálni. Olyan elemek teszik kényelmessé az utazást, mint a szobai lejátszókra emlékeztető Mp3-as hifiberendezés vagy a navigációs rendszer. De ha eltűnnének a műholdak sem kerül bajba a Trialhawk sofőrje, mert a műszerfal közepén egy hagyományos iránytűnek is helyet szorítottak.

Nem hagy ki egyetlen alkalmat sem a DaimlerChrysler, hogy népszerűsítse új dízelmotorját az Egyesült Államokban. Így ebben az autóban is egy, a hagyományos gázolajosokhoz képest tisztább Mercedes Bluetec motor jut szóhoz. A tisztaság nem ment a teljesítmény rovására, a 3,0 literes motor 215 lóerős, de terepen jól jöhet a masszív 510 newtonméteres nyomaték is.