A nyitott tetős tanulmányautó – hasonlóan az 1969-ben kínált Camaróhoz – többrétegű narancsszínű fényezést kapott, amit szürke csíkok dobnak fel. Elöl 21, míg hátul 22 colos abroncsokat kapott a jármű, amik ötküllős, két színárnyalatú felnin feszítenek.
Az autó remek formája szerencsére nem esett áldozatul a tetővesztésnek, mindössze apró változtatásokat végeztek rajta. Ezek főleg a tető elrejtése miatt voltak szükségesek.
Gépterében nyomatékos V8-as blokk teljesít szolgálatot, amely erejét manuális váltó közvetíti a hajtott hátsó kerekek felé. Belül egyszerű, mégis praktikus és hangulatos környezet várja az utasokat, amelyet szintén a korabeli Camaro beltere, műszerfala ihletett. Kétszínű utasterét platinaárnyalatú bőr, Alcantara-betétek teszik otthonosabbá.
Az autót további finomságokkal is feldobták, így a versenysportot idéző tanksapkával, LED-es hátsó világítótestekkel is ellátták. A kabrió érkezésére az előzetes számítások szerint a csukott Camaro 2009-es debütálása után leghamarabb egy esztendővel kerülhet sor.