A Porschéra támad az új Honda NSX
Már évek óta szükség lett volna méltó utódra, de a legutóbbi NSX-pótló tanulmányautó nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.

A most bemutatott Advanced Sports Car Concept, rövidebb nevén ASCC orrába nagy teljesítményű V-10-es blokkot passzíroztak a japánok, amelyet a hagyományos hátsókerék-hajtás helyett összkerékhajtással párosítottak.

Szélesre és alacsonyra sikerült a legújabb NSX-utódjelölt, tengelytávja 2743 mm. Elöl 19, míg hátul 20 colos polírozott alufelniken feszítő versenyabroncsok várják a motor erejét. A felnik mögött spéci, kerámia féktárcsák és nyolcdugattyús féknyergek lapítanak bevetésre készen. A hangsúlyos kerékjáratok pedig még agresszívabbá teszik az amúgy nagy, sima felületekből építkező jármű megjelenését.

Hátulján szögletes kipufogók és integrált diffúzor kürtöli világgá, mire is képes az autó. Az új NSX szériaérett változatával leghamarabb idén ősszel, a Tokiói Autókiállításon találkozhatnak majd az érdeklődők. A széria NSX a sportautók gyorsan bővülő kategóriájában többek között az Audi R8 és a Porsche 911 ellenfele lesz, ha majd megvalósul.