A formatervezési osztály igazgatója azt is elárulta, nem öncélú az autó megszületése, mert a Nagare és a Ryuga tanulmányok által bemutatott áramlásszerű formák hosszú távon a szériagyártású modelleken is láthatóak lesznek.
Bár a Ryuga jóval rövidebb és alacsonyabb, mint például a már létező RX-8-as sportkocsi, mégis tágas, kényelmes utasteret biztosít négy személy számára. Ez nem véletlen, hiszen a 4,3 méter hosszú jármű, nagy, 2,8 méteres tengelytávolsággal bír. A beszállást hatalmas sirályszárnyas ajtók segítik. A kiemelkedő látványt a 245/35 R21 méretű abroncsok teszik teljessé, melyek mintázata követi a Ryuga karosszériája által jelölt irányt.
Kettős elv érvényesült az utastér kialakításánál, míg a pilóta számára a vezetés a legfontosabb, addig az utasoknak a kényelem, a hangulatos tágas tér jelent előnyt. Ezért elöl kagylóülés fogadja a vezetőt, aki egy a repülőgépekére emlékeztető kormánnyal irányítja az autót, hátul egy kényelmes kanapét alakítottak ki.
Igazán innovatív a pedálok kialakítása, amelyek az elméleti kormányrúdról lógnak le, elméleti, mert nincs, a Ryugában ugyanis elektronikus kormányművet alkalmaznak, amely a vezető legkisebb kormánymozdulatára is reagál.
Míg a sebesség- és fordulatszámadatok hagyományos analóg órákon is megjelennek, addig a lendületes középkonzolon egy multifunkciós érintőképernyőt találunk. A biztonságos vezetést az autó mögötti területet figyelő CCD-kamerák és a holttér-figyelő rendszer támogatja.
2,5 literes flex fuel motor dolgozik a jármű orrában, amely bioüzemanyaggal is működtethető, így nemcsak erős, de környezetkímélőbb is lehet. Emellett hatfokozatú automata váltó, illetve elsőkerék-hajtás szerepel a technikai arzenálban.