A sportkocsi orrában tanyázó V8-as gyorsabban reagál a gázadásra, és erősebb lett, miután átalakították a hengerfejet, kicserélték a főtengelyt, a hajtókarokat, illetve a dugattyúkat is. A sportkipufogóval szerelt járgány a sorozatgyártású modellhez képest 30 lóerővel nagyobb, azaz 410 lovas teljesítményt tudhat magáénak. A maximális forgatónyomaték 425 Nm.
Csak hatfokozatú manuális váltóval rendelhető a versenyautó, amihez sokkal tartósabb, kerámiatárcsás versenykuplungot társítanak. Ahhoz, hogy igazán ütőképes legyen versenypályán is az N24, speciális fékbetétekkel és a pályához igazítható futóművel is ellátták.
Annak ellenére, hogy igen komoly csőhálózat védi a pilótát az esetleges balesettől, a versenyautó 250 kilogrammal könnyebb, mint hagyományos testvére. Ezt úgy érték el, hogy kidobták a felesleges dolgokat, mint szigetelés, légzsákok vagy a légkondicionáló. Ezenkívül a hátsó és oldalsó üvegek helyén sokkal könnyebb polikarbonát elemeket alkalmaznak.
A bemutatott autót egy üléssel készítették el, de raliversenyekre (Franciaországban van ilyen kategória) kétszemélyes változat is kérhető. A felnik is besegítenek a spórolásba, hiszen a 18 colos tárcsák ultrakönnyű magnéziumötvözetből készültek. 79 ezer fontba (30,2 millió forintba) kerül nettó áron az N24, amely már megrendelhető.