Ők vállalják, hogy több mint 20 százalékkal megtoldják a ménest, némi pénzösszeg ellenében. Ehhez precíz munkával átalakítják a hengerfejet, hogy a levegő gyorsabban, kisebb ellenállással áramolhasson. Új vezérműtengelyeket készítenek, majd a motort sportkipufogó-rendszerrel vértezik fel.
Nem lódítanak, a beavatkozás után 610 lóerőt tud a V10-es blokk, míg a maximális forgatónyomaték 510-ről 655 newtonméterre emelkedik. Egyelőre nem tudni, hogy a menetdinamikai adatokat ez hogyan befolyásolja, de biztos, hogy nem lassabb az autó, mint a műtét előtt. Így 4 másodperc alatti 100-as sprintidőre és 315 Km/óra feletti végsebességre lehet számítani.
Az összkerékhajtású sportkocsi tapadásáért elöl 235/35 ZR 19, hátul 305/25 ZR 20-as abroncsok felelnek. A fekete kaucsukhengerek kovácsolt könnyűfém felnikre kerültek, amiket versenyautókhoz hasonlóan egyetlen központi csavar rögzíti a kerékagyhoz.
Ám nem a felnik teszik igazán látványossá az IMSA Gallardót, hanem az egyedi karosszéria. Az olasz sportkocsihoz komplett csomagot dolgoztak ki. A Forma-1-es autóknál is használt karbonból formáztak új lökhárítókat, sárvédőíveket és spoilereket.
Ne várjunk foteleket a belsőben, az eredeti ülések helyét bőrborítású versenyülések vették át, ezekhez remekül passzolnak az ötpontos biztonsági övek. Az utastérbe alumínium és titánium díszítőelemek rendelhetők.