A B&D-Forecast gazdasági kutatócég felméréséből kiderült, a Porsche sokkal több pénzt keres egyes autóin, mint teszik azt más autógyártók. A stuttgarti székhelyű gyár minden egyes eladott autón 21.799 eurót (5,48 millió forint) keresett, ez kilencszer akkora összeg, mint a második helyen álló BMW 2475 euro/autó (622 ezer forint) nyeresége.
A Porsche a 2005/06-os gazdasági évben közel 97 000 darab autót értékesített, amivel 2,11 milliárd eurós rekordnyereséget értek el. A kutatás számait ezekből a számokból kapták, tehát a komplex nyereséget osztották el az eladott autók számával.
Kiderült a tanulmányból az is, hogy a Toyotának 1684 euró marad meg minden eladott autó után, míg az Audinál 1580, a DaimlerChryslernél 708, a Volkswagennél 332 (83 ezer forint) kerül a kasszába. Tehát ha csupán a vállalat teljes nyereséget vizsgálnánk más sorrend alakulhatna ki, hiszen a Toyota sokkal több autót értékesít, mint a Porsche.