A Ferrari néhány évvel ezelőtt még azt vallotta, jóból is megárt a sok, de az egyre növekvő kínai igények kielégítése miatt most kénytelenek bővíteni a gyártást.
A maranellói sportkocsigyártó most komoly dilemma ellőtt áll, hiszen úgy kell kielégítenie a korábbi és az új rajongók igényeit, hogy közben ne árassza el a piacot. Erre legutóbb a nyolcvanas években volt példa, az akkori túltelítettség után a gyár szigorú mennyiségi korlátozást vezetett be.
Egy évtizeddel ezelőtt 40 ország piacán volt jelen az olasz márka, míg idén ez a szám már az 53-at is eléri. A Ferrari éves termelésének 30 százaléka talál gazdára az USA-ban, de az egyre növekvő ázsiai szállítások már két-három éven belül elérhetik, majd meghaladhatják az amerikai igényeket.
Jelenleg évente már 5700 darab autó hagyja el a gyárat, ami jóval meghaladja a korábbi, 3500-as határt.