A szériában 425 lóerős ST8-as modell teljesítményét 620 lóerőre növelték. Ehhez turbót építettek be, de erősebbre cserélték a motor belső alkatrészeit, és lecserélték a kipufogót. A motortérben nem hagytak túl sok helyet a tervezők, így a Hennesseynél a motor alá szerelték be a Garrett-feltöltőt. A mélyebb tócsákat érdemes elkerülni, nehogy víz jusson az ide épített légszűrőbe.
Köszönhetően annak, hogy a V8-as brutális, 840 newtonméteres nyomatékából mind a négy kerékre jut, a Cherokee elképesztően rövid idő, 3,7 másodperc alatt gyorsul állóhelyből 100 km/órára. Ezzel pedig szinte az összes Ferrarit, Lamborghinit maga mögé utasítja a Hennessey szabadidő-autója. Azért, hogy ne menjen tönkre a hajtás az első fokozatban, a Hennessey vezérlése nem engedi rá a maximális nyomatékot.
Az autó végsebességéről egyelőre nincs adat, de formája miatt vélhetően nem gyorsabb a 300 felett száguldó Sportec Cayenne-nél.
Nézze meg a Henessey SRT8 gyorsulását: