Ennek első tagja volt a 722 Edition, amely a hagyományosnál erősebb motorral büszkélkedhet. A következő újdonság lehet az SLR Roadster, amely 2008 nyarára kerülhet a vevőkhöz.
Nem nehéz elképzelni, milyen is lenne a nyitható tetejű SLR, hiszen kilenc hónappal az SLR tanulmányautó leleplezését követően 1999-ben Vision SLR Roadster néven már láthattuk az autót. Némi finomítás, és mehet is a gyártósorra. Úgy hírlik, hogy a gyár a tanulmányautónál alkalmazott vászontetővel szereli fel a kocsit, nem a ma kedvelt összehajtható fémmel.
Egyfelől azért, mert az így megtakarított tömeg sokkal jobban illik az SLR teljesítményorientált arculatába, nem mellékesen, így nem lesz belső ellenfele a szintén 600 lóerő feletti SL 65 AMG-nek, amely nyitható fémtetővel bír.
A Roadsterbe is az SLR-ből ismert 5,5-ös, V8-as kompresszoros motort szerelnék. Itt azonban egyből az erősebb, azaz a 650 lóerős kivitelt alkalmaznák. Ezzel a világ egyik leggyorsabb nyitott autója születne meg, nulláról 100 km/órára körülbelül 3,8 másodperc alatt gyorsulna, végsebessége pedig 320 km/óra feletti.
Várhatóan nem olcsóbb, inkább drágább lesz az SLR 313 000 fontos (116 millió forint) áránál a roadster kivitel, amely a jelenlegi változatokhoz hasonlóan a McLarennel közösen készül majd.