Összességében az autó kevésbé lett gömbölyű, mint a márka korábbi képviselői. Utasterében minőségi anyagok, bőr, alumínium, az Audira jellemző dizájn, az autó orrában pedig főként izmosabb motorok kapnak helyet. Egyelőre pontos információt nem tudni a műszaki tartalomról, de várhatóan a következőképp mutat majd a motorpaletta:
Motorok
Dízelek:
2,0 TDI 170 lóerő, 350 Nm
2,7 TDI V6 180 lóerő, 380 Nm
3,0 TDI V6 233 lóerő, 450 Nm
Benzinesek:
2,0 TFSI 200 lóerő, 280 Nm
2.0 TFSI 220 lóerő, 300 Nm
3,2 FSI 255 lóerő 330 Nm
S5 4,2 FSI V8 344 lóerő, 410 Nm
RS5 4,2 V8 420 Le 430 Nm
Váltók tekintetében az új kétajtós rendelhető majd hatfokozatú manuálissal, fokozatmentes Multitronic és DSG váltóval, valamint a quattro összkerék-hajtással is. A gyár roppant precíz irányítást ígér, amit az első tengelyek mögé került motornak, és a jó tömegelosztásnak köszönhetnek.