Ilyet már máshol is láttunk, ám a feltöltők nem a megszokott helyükön, a motor közelében kaptak helyet, hanem az autó hasa alatt a hátsó kerekeknél. A kiáramlás szempontjából ez mindegy, hiszen itt is ugyanannyi kipufogógáz megy át, ám a megforgatott kompresszorkerekektől érkező levegőt vissza is kell vezetni a motorhoz. A cég azért szerelte hátra a turbókat, mert a motortérben túlságosan felhevültek volna.
Az eredmény azonban önmagáért beszél, hiszen fantasztikus 810 tagú ménes szabadul el a gázpedál parancsára. A CMC gyorsulási adattal nem szolgált, amely akár még rosszabb is lehet a gyári értéknél, hiszen a kerekek kevésbé képesek tapadni. Viszont bátran teszik közszemlére az M5 Twin Turbo elképesztő 386 km/órás végsebességét.
Nem szabad sokáig gondolkodni rajta, ha valaki szeretne egy ilyen gépet, mert ezen a példányon kívül mindössze 10 darabot készítenek majd. Így talán érthető a 350 ezer dolláros (67,7 millió forint) vételár, hiszen a sorozatgyártás M5-ös vételára 82 500 (15,9 millió forint) dollár az USA-ban. Ezért a világ legerősebb luxusszedánját kapja meg a vevő.