Másként, mint a Lexus
Európában a Lexusnak sincs könnyű dolga, az Infiniti pedig Amerikában jóval kevésbé sikeres konkurensénél, ezért kíváncsiak voltunk, mit akar jobban csinálni a Nissan. Pierre Loing szerint a Toyota a Lexus bevezetésekor túl sok márkakereskedéssel lépett be a piacra, ami a kis darabszámok miatt sokat rontott a szalonok jövedelmezőségén. Az Infiniti lényegesen kevesebb támaszponttal, így egy márkakereskedésre jutó nagyobb forgalommal indul harcba a német és a svéd prémiummárkák, illetve a Lexus ellen.
További hiba volt szerinte, hogy a Toyota dízelmotor nélkül szállt be az európai piacra, amin az IS 220d-vel csak tavaly javítottak. Automata váltó viszont még mindig nincs a dízelhez, ami kevésbé elegáns autóknál is gond volna, nemhogy ezen a szinten. A Nissan igyekszik tanulni vetélytársa nehézségeiből.
275 lóerőtől felfelé
A mostani kínálatból a G35 Coupé a Nissan 350Z rokona, V6-os motorja 275 vagy 293 lóerős lehet, az automata váltós a gyengébbik. A hátsó- vagy összkerékhajtással kapható G35 limuzin 306 lóerős. Az ötös BMW konkurensének számító M35/M45 limuzinokhoz egy 275 lóerős hathengeres vagy egy 325 lóerős V8-as motor választható. Szürkeimportban bejött itthonra is több FX35/FX 45, amely a Murano testvérmodellje.
Infiniti itthon, 2008 őszétől
A Nissan már tavaly közölte, hogy prémiummárkájával Európában is meg kívánja vetni lábát. A többlépcsős terjeszkedés részeként Oroszországban már megkezdődtek az értékesítések, az idei első két hónap adatai alapján biztatóan. Európa több országában 2008-tól várható a prémiummárkaként pozícionált Infiniti megjelenése. Itthon is jövő ősszel jelenhetnek meg az Infiniti modellek a piacon, várhatóan mind az FX szabadidő-autók, mind a limuzinok.