Erről egyelőre nem sokat tudni, persze az biztos, hogy boxermotorok kerülnek a járműbe, és négykerék-hajtás biztosít remek tapadást az autónak, de többet csak később árulnak el róla. A sportos WRX modellbe a jelenleg is használt 2,5 turbómotor kerül, állítólag 230 lóerő körüli teljesítménnyel, míg az STI-kivitel ennél is többet, 300 lovat rejt majd.
Várhatóan mind az ötajtós, mind a limuzinkivitelből készül majd sportmodell. Ennél azért nagyobb eladási sikert jelenthet, ha a híreknek megfelelően Európában dízelmotorral is elérhető lesz az autó.
Reméljük, csak a szemünk káprázik, de nagyon úgy tűnik, mintha az oldalsó ablakok körül keretet alakítottak volna ki, eddig a keret nélküli ajtó is a Subaruk védjegye volt. Az eddig látottak alapján eléggé semmitmondó, unalmas a karosszéria.
Elődjéhez képest 95 milliméterrel nagyobb tengelytávval készül a 2007-es modell, ami kényelmesebb utasteret ígért. A négyajtós 16,5 centivel hosszabb, mint a ferdehátú, ami a hátsó túlnyúlást gyarapítja, így a csomagtartója is nagyobb.