Bár sok helyütt az előzetesen kiszivárgott képek nyomán úgy aposztrofálták a Ruf cég új gyermekét, mint egy tuningolt Porsche Caymant, de nem az. Ezt a cég sajtóközleménye egyértelműen cáfolja. Egyetlen elemet vettek át onnan, a hátsó lámpákat.

 

Hatfokozatú szekvenciális váltó és hátsókerék-hajtás dolgozik együtt a motorral
Bár egyedi építésű, az utastér makulátlan luxussal csábít, persze ez is a Porschétól jön

Bár egyedi építésű, az utastér makulátlan luxussal csábít, persze ez is a Porschétól jön

Bár egyedi építésű, az utastér makulátlan luxussal csábít, persze ez is a Porschétól jön


A CTR3-as a cég önálló terméke, amelyhez önálló vázat készítettek, acél, alumínium, illetve kevlár és karbon felhasználásával. Az utasok védelme érdekében nemcsak az A oszlop kiemelten erős, de hátul egy bukócsövet is kialakítottak. Az ajtókat és a csomagtérfedelet alumíniumból formázták, míg a karosszéria többi része könnyű szénszálas anyagból készült. Ezért az autó tömege 1,4 tonna.

 

Természetesen, miután Porschék tuningolásával szerzett nevet a Ruf, így a karosszéria elsősorban a stuttgarti cég termékeire emlékeztet, az első lámpák és irányjelzők a 911-esről származnak.

 

Bár nem kiemelkedően könnyű a CTR3, a menetdinamikára nem lesz panasz, ami a bődületes motorteljesítmény érdeme. Az átalakított 3,8 literes Porsche motor ugyanis 700 lóerővel riogatja az ellenfeleket.

A 20 colos felnik mögött elöl-hátul hatalmas, 380 milliméteres féktárcsák dolgoznak

A 20 colos felnik mögött elöl-hátul hatalmas, 380 milliméteres féktárcsák dolgoznak

A 20 colos felnik mögött elöl-hátul hatalmas, 380 milliméteres féktárcsák dolgoznak


A duplaturbós boxer csúcsnyomatéka pedig eléri a 890 newtonmétert is. Ezzel az összeállítással 3,2 másodperc is elég, hogy 0-ról 100-ra gyorsítson valaki, ám aki ilyet vesz, az nem 100-zal hajt, sokkal inkább a leggyorsabb akar lenni.

 

A Ruf gépe 375 km/órára képes éppen azért, mert egyértelműen olyan gépekkel akar konkurálni, mint a Ferrari Enzo, a Porsche Carrera GT vagy a Mercedes McLaren SLR. Itthon is született egy hasonló jármű, a Brokernet Silver Sting.

 

Konkurenseihez hasonlóan a CTR3-ast is csak szupergazdagok birtokolhatják. Ha valaki egy ilyet szeretne a garázsban tartani, potom 93 millió forintnyi valutára van szüksége.