A Ferrari formáját idéző Velozzi 265 centiméteres tengelytávval, 19 colos kerekekkel és csupán 111 centiméteres magassággal készül. Tervezett tömege 900 és 1100 kilogramm körül alakulhat.

Kicsivel magasabb csak egy méternél az autó
Hátulról is formás

Hátulról is formás

Hátulról is formás


A gyártó cég előzetes számításai szerint a villanyautónak három másodpercre sem lesz szüksége ahhoz, hogy elérje a százas tempót. Csúcssebessége 320 km/óra körül alakul. A prototípus Weisman F1 váltót, váltóárammal üzemelő villanymotort és lítiumion akkumulátorokat kap. A karosszéria pedig úgy fest, mintha vonalait egy északolasz város tervezőasztalán rajzolták volna.

A prototípus az alternatív üzemanyagokkal működő járművek közötti megmérettetésen indul, a kétszemélyes kategóriában. A járgányban az űrtechnika is megtalálható lesz, így a szuperkönnyű ötvözetek mellett folyékony fémet is felhasználnak majd a szakemberek.

A cég vezetője úgy tervezi, hogy az általuk kifejlesztett technikai megoldások a jövőben minden autógyár számára egyformán elérhetőek lesznek, így nemcsak egy márka hasznára lesznek, hanem az egész világéra. És most morzsoljunk el egy könnycseppet a szemünk sarkában. Részben a meghatottságtól, részben pedig azért, mert egy darabig biztosan nem lepik el az utcát hasonló, elektromos hajtású járművek.