A Ferrari formáját idéző Velozzi 265 centiméteres tengelytávval, 19 colos kerekekkel és csupán 111 centiméteres magassággal készül. Tervezett tömege 900 és 1100 kilogramm körül alakulhat.
|
A gyártó cég előzetes számításai szerint a villanyautónak három másodpercre sem lesz szüksége ahhoz, hogy elérje a százas tempót. Csúcssebessége 320 km/óra körül alakul. A prototípus Weisman F1 váltót, váltóárammal üzemelő villanymotort és lítiumion akkumulátorokat kap. A karosszéria pedig úgy fest, mintha vonalait egy északolasz város tervezőasztalán rajzolták volna.
A prototípus az alternatív üzemanyagokkal működő járművek közötti megmérettetésen indul, a kétszemélyes kategóriában. A járgányban az űrtechnika is megtalálható lesz, így a szuperkönnyű ötvözetek mellett folyékony fémet is felhasználnak majd a szakemberek.
A cég vezetője úgy tervezi, hogy az általuk kifejlesztett technikai megoldások a jövőben minden autógyár számára egyformán elérhetőek lesznek, így nemcsak egy márka hasznára lesznek, hanem az egész világéra. És most morzsoljunk el egy könnycseppet a szemünk sarkában. Részben a meghatottságtól, részben pedig azért, mert egy darabig biztosan nem lepik el az utcát hasonló, elektromos hajtású járművek.