Májusban áll csatasorba a Golf/Astra kategória legújabb harcosa. A Fiat Bravo, a kevésbé sikeres Stilot váltja. A gyár azzal magyarázza a Stilo sikertelenséget, hogy az egy német autóra szeretett volna hasonlítani, és mesterségesen kivonták belőle az olasz temperamentumot.
Megbízhatóságban nem volt gond vele, de a vásárlók úgy látszik többet adnak a külsőre. Ha ez igaz, akkor a formás Bravo valóban sikeresebb lehet elődjénél. Már nem kell rá sokat várni, mivel május 1-től rendelhető, 18-20 között pedig nyílt napot tartanak a kereskedők. A kombi Stilo gyártásban marad, a többi megszűnik, így a háromajtós változat egyelőre kihalásra van ítélve.
Bővülő motorválaszték
Vezettük: Fiat Bravo 2007
Vezettük: Fiat Bravo 2007
Fotó megosztása:
Új emblémát vezet be a Stilo utódja
Új emblémát vezet be a Stilo utódja
Fotó megosztása:
Ő faképnél hagyta a csaját, hogy megnézze a Bravót
Ő faképnél hagyta a csaját, hogy megnézze a Bravót
Fotó megosztása:
Csak 500 euróba kerül a Blue&Me navigáció
Csak 500 euróba kerül a Blue&Me navigáció
Fotó megosztása:
Izgalmas turbós benzinesek jönnek ki a Bravóval
Izgalmas turbós benzinesek jönnek ki a Bravóval
Fotó megosztása:
Nagyobbaknak szűk a hátsó sor
Nagyobbaknak szűk a hátsó sor
Fotó megosztása:
Április végéig kell még várni rá nálunk
Április végéig kell még várni rá nálunk
Fotó megosztása:
Ő Sergio Marchionne, a csodatevő
Ő Sergio Marchionne, a csodatevő
Fotó megosztása:
A térképet és a zenét is pen drive-ról olvassa be az autó
A térképet és a zenét is pen drive-ról olvassa be az autó
Fotó megosztása:
A hátsó lámpát az 1996-os Év Autójának választott Bravo ihlette
A hátsó lámpát az 1996-os Év Autójának választott Bravo ihlette
Fotó megosztása:
Ez igen: 20% felett nőtt a forgalom, javult a piaci részesedés és profit is van
Ez igen: 20% felett nőtt a forgalom, javult a piaci részesedés és profit is van
Fotó megosztása:
Az olaszokat érdeklik a szép új autók
Az olaszokat érdeklik a szép új autók
Fotó megosztása:
Házon belül született a forma a Fiat Centro Stile-ben
Házon belül született a forma a Fiat Centro Stile-ben
Fotó megosztása:
Ez a menetrend. MY=apró átdolgozás, FL=modellfrissítés
Ez a menetrend. MY=apró átdolgozás, FL=modellfrissítés
Fotó megosztása:
Megnyerő az anyagminőség az utastérben
Megnyerő az anyagminőség az utastérben
Fotó megosztása:
Gondoltak a rakodóhelyekre
Gondoltak a rakodóhelyekre
Fotó megosztása:
Megmaradt a Stilo padlólemez, így 1,5 év elég volt a fejlesztéshez
Megmaradt a Stilo padlólemez, így 1,5 év elég volt a fejlesztéshez
Fotó megosztása:
undefined
undefined
Fotó megosztása:
Szuperszámítógépekkel sikerült lenyesni a fejlesztési időből
Szuperszámítógépekkel sikerült lenyesni a fejlesztési időből
Fotó megosztása:
Olasz legyen: ez volt a fő cél a hideg Stilo bukása után
Olasz legyen: ez volt a fő cél a hideg Stilo bukása után
Fotó megosztása:
Izgalmas turbós benzinesek jönnek ki a Bravóval
Izgalmas turbós benzinesek jönnek ki a Bravóval
|
Bemutatásakor a már ismert 90 lóerős, 1,4-es, valamint az 1,9-es dízel változat lesz választható kétféle teljesítményszinttel (120 és 150 LE). Ezeket gyorsan követi két új turbófeltöltésű motor, az 1,4-es T-JET, ugyancsak 120 és 150 lóerős változatban.
Utóbbiak viszonylag kedvező áron lesznek elérhetőek, és normál használat mellet a fogyasztásuk is kedvezőbb lesz, mint egy hasonló teljesítményű, de nagyobb hengerűrtartalmú benzinmotoré.
Jövőre lesz 1,6-os Multijet dízelmotor – várhatóan 105 és 120 lóerős változatban – valamint egy 220 lóerős 1,8-as turbóváltozat is érkezhet, Abarth néven.
Benzines alapárak:
1.4 (90 LE) Active A/C: 3 590 000 Ft
1.4 T-JET (150 LE) Dynamic: 4 390 000 Ft
Dízelmotoros alapárak:
1.9 MJET (120 LE) Dynamic: 4 890 000
1.9 MJET (150 LE) Dynamic: 5 190 000