A 911-es Turbo kupéhoz hasonlóan a nyitott kivitelben is 3,6 literes hathengeres boxermotor dübörög majd, amit két, változó geometriájú turbó lélegeztet, s persze a négykerék-hajtás sem hiányzik. A 480 lóerős blokk 620 Nm-es forgatónyomatékot szabadít a kerekekre. Akinek ez nem lenne elég, az a Sport Chrono Turbo Package egyik funkciójának segítségével rövid ideig akár 680 Nm-t is kicsikarhat a hathengeresből.
|
A 100-ig tartó sprintet kézi váltóval négy másodperc alatt teljesíti a gép, míg a Tiptronic S váltóval ebből még további két tizedet lehet lefaragni, csúcssebessége mindkét változatnak egyaránt 310 km/óra körül van. A nyitott 911 Turbo 12,9 liter üzemanyagot éget el 100 kilométeren.
Meglepően kevés plusztömeget szedett magára a kabrió 911-es, mindössze 70 kilogrammal lett nehezebb a csukott változatnál. Teteje könnyű, háromrétegű vászonból készül, ami teljesen automatikusan, 20 másodperc alatt nyílik, csukódik.
Biztonság tekintetében sem marad alul az új kabrió a zárt változathoz képest, hat légzsák, rengeteg elektronika, brutális fékek, boruláskor pedig felnyíló bukókeret védi az utasokat.
A hatásos megjelenés érdekében 19 colos kétszínű, kovácsolt könnyűfém kereket, xenon-lámpát kapott az autó. A kényelemről légkondicionáló, szélterelő, Bose hifi, és navigációs berendezés gondoskodik. Németországban 150 ezer eurós (37 millió forintos) ártól kapható majd a legújabb Porsche. Az új 911 Turbo kabrióváltozatának gyártása szeptember 8-án kezdődik meg.