Hamarosan új modellekkel bővül a BMW kínálata, már megindult az osztozkodás, melyiket hol gyárthatják majd. 2010-ig van szerződése a Magna grazi gyártó üzemével a BMW-nek, eddig készülnek itt a kisebbik szabadidő-autó, az X3 modelljei. A keresletnek megfelelően az X3 következő generációja már az Egyesült Államokban, Spartanburgban készülne, az új X6-ossal együtt, ez egy különleges kupészerű szabadidőjárgányt takar.
Emiatt a Magna már meg is kezdte a tárgyalást a BMW-vel, hogy a kieső termelést valamilyen másik modellel
pótolják. Az egyik terv szerint a hármas sorozat limuzinjai készülhetnének itt, miután a jelenlegi regensburgi bázist kabrióspecialistává alakítanák, a hármas kabrió mellé költözne az USA-ból – éppen Spartanburgból – a Z4-es gyártása.
A másik verzió szerint szabadidő-autók készülhetnek Graz mellett is. A hatalmas érdeklődés miatt a MINI-ből nemcsak hosszított, Clubman modellt készítenek, de tervezik egy terepjárósított változat gyártását is. Miután Oxfordban a már eredetileg tervezett darabszámok dupláját, 240 ezer MINI-t gyártanak évente, ezért ott csak kiemelkedően magas költséggel lehetne a termelést tovább növelni. Sőt, a Colorado néven futó terep-MINI mellett a BMW legkisebb szabadidő-autója, az X1-es is készülhetne a Magnánál.
Ami viszont nem kérdéses – a belső emberek hírei szerint -, hogy ha gyártásba kerül – amire igen nagy az esély -, akkor a nemrég bemutatott CS tanulmányautó nyomán megszülető új BMW luxuslimuzin tuti, hogy Dingolfingban készül.