Ha valaki teljesítményre vágyik, az új Volvo V70-nel nem nyúlhat mellé. A leggyengébb motorja a 163 lóerős 2,4-es dízel, benzinesből viszont 200 lóerőtől indul a kínálat. Csakhogy a cégek nem ilyen modelleket keresnek dolgozóiknak, ezért a flottavásárlóknál erősen hátrányban van a konkurenciával szemben a svéd gyár.

A 2.0 liter az álomhatár
A 2.0 liter az álomhatár

A 2.0 liter az álomhatár

A 2.0 liter az álomhatár


„A flottáknál a 2.0 literes hengerűrtartalom továbbra is egy mágikus határ.” – mondta Rüdiger Hüttemann, a Volvo Cars Germany flottaüzletágának felelős vezetője.

Ezért a következő évtől két négyhengeres motor is bekerül a nagy kombiba. A 2.0 literes motorokat a Fordtól veszik át, a benzines 145 lóerős és készül belőle bioetanollal működő változat is, míg a 2000-es dízel 136 lóerős lesz.

Nem a Volvo az egyetlen cég, aki ilyen lépést tesz, hiszen nem is olyan rég a BMW igazi cégautónak hirdette az 520d modellt.