Bár mindkét autót tanulmánynak nevezik, túlzottan nem tettek ki magukért a tervezők. Megelégedtek kisebb plasztikai műtétekkel.

A Jeep Wrangler Ultimate a négyajtós Unlimitedből készült, kisebb-nagyobb átalakításokkal. Elsőként a hasmagasságon javítottak 7,6 centiméternyit, majd a 18 colos felnikre méretes, 35 colos terepgumikat aggattak.

Terep-pickup
Magasabb is lett az autó

Magasabb is lett az autó

Magasabb is lett az autó


Kívülre számtalan krómozott díszítést terveztek, így krómszínű fellépő, külső visszapillantótükör-burkolat, tanksapka, illetve vonószem került az autóra. Belsejének kialakításához pedig a dizájnerek a kalandsportokból merítettek ihletet és az egyhangú belsőt narancsszínű kiegészítővel dobták fel.

A Jeep Wrangler JT szintén az Unlimitedre épül, de ezúttal a szabadidő-autóból igazi terepjáró pickupot faragtak a gyárban. Ezt az előbbi modellhez hasonlóan megemelték, de a JT a módosított lökhárítókon felül még egy bivalyerős csörlőt is kapott. Erre szüksége is lehet az autónak, hiszen mostanában a Utah állambeli tesztpályán gyötrik, ahol a képeken látható mostoha terepen kell helytállnia.