Bár eredetileg sem a sárdagasztásra tervezték az X5-ös BMW-t , de most még inkább közútra szabták, miután elkészült az M csomag a járgányhoz. A bajorok szabadidő-autójának tavaly ősszel bemutatott második generációja új lökhárítókat kapott, amelyek teljes egészében a karosszériával megegyező színben pompáznak. Ehhez hasonlóan a sárvédők élei és a küszöbök sem feketék már.
Az M-es modellekhez hűen, ez az X5-ös jobban bírja száguldást, amit a korábbinál nagyobb, 19 colos felnikre szerelt abroncsok, és a feszesebbre hangolt futómű segít elő. Akinek ez is kevés, az felárért 20-as kerekeket is
választhat az M GmbH kínálatából.
Belül elektromosan állítható sportülések fogadják az elöl ülőket, a vezető M-es kormányt markolhat. A sportosság jegyében alumínium díszítőelemek és antracitszínű tetőkárpit kerül az X5-ösbe.
Akik ennél is különlegesebb modellre vágynak, azok bátran párosíthatják a BMW Individual program elemeit is járművükhöz. De olyan műszaki csemegék is rendelhetőek, mint az aktív futómű, az elektronikusan szabályozható lengéscsillapítók, vagy a változó áttételű kormányzás.