Ennek is vége

Célkeresztben az autóreklám

Célkeresztben az autóreklám

Megkárosított ügyfelek egy csoportja létrehozta az Antiferro közösséget, amely – a honlapjuk szerint – segítséget nyújt a bajtársaknak. Úgy vélik, több ezer emberrel a hátuk mögött eredményesebben járhatnak el, mint egyenként.

Aki csatlakozik, annak neve a hamarosan kezdődő persorozatban szerepelhet a sértettek névsorában. Emellett úgy gondolják, hogy közösen könnyebben lehetnek úrrá a fizetési nehézségeken, hiszen mint mondják: „ha például százan folyamodunk hitelhez, kedvezőbbek a feltételek, mintha egyedül.”

A szervezet eddigi tagjai emellett felajánlják tapasztalataikat a többi károsultnak, így például olyan cégeket is ajánlanak, amelyek profi módon távolítják el a matricákat, melyek otthoni leszedése akár a fényezés sérüléséhez is vezethet.

A leginkább figyelemreméltó kezdeményezés azonban a vérdíj. Mint a szervezet közölte, „ha a nyomozás során bebizonyosodik, hogy csalás történt az autóreklámos cégnél, készek megtenni az első lépéseket.” Aki támogatja a kezdeményezést, annak 1000 forintot kell majd befizetnie, ha szükség lesz rá. Az így összegyűlt – akár több milliós – összeget, ha kell, a felelősök felkutatására, a nyomravezető jutalmára szánják, hogy megkönnyítsék a rendőrség munkáját.