Hamarosan idehaza is megindul a Mazda CX-7 forgalmazása. A 8 899 900 forinttól kapható szabadidő-autó azonban egészen más, mint amit az amerikai piacon árulnak, hiába ugyanolyanok külsőre.

 

Azt tudjuk, hogy az európai vevők sportosabb beállítottságúak, mint a tengerentúli vásárlók, de azt gondolhatnánk, hogy egy keményebb lengéscsillapítókkal elrendezi a gyár. De nem, a karosszéria egyes pontjait és merevítőit is

Új váltót társítanak az erősebb motorhoz
Új váltót társítanak az erősebb motorhoz

Új váltót társítanak az erősebb motorhoz

Új váltót társítanak az erősebb motorhoz


erősebbre cserélték. Sőt az agilisabb viselkedés érdekében a fékek, a blokkolásgátló és a menetstabilizáló, de a kormánymű hangolása is más, amellett, hogy a gumikat is lecserélik. 

 

Persze a legjobbat, már korábban is tudtuk, azaz, hogy az USA-ban forgalmazott CX-7-esekkel szemben itt 16 lóerővel erősebb lesz a 2,3-as turbómotor, azaz ugyanúgy 260-at tud, akár a Mazda6 MPS. Ehhez egy kifejezetten az európai piacra tervezett hatfokozatú manuális sebességváltót társítottak.