A Mercedes-modellekhez gyárilag az AMG készíti a csúcsmodelleket, a smarthoz viszont a Brabus. Lehet, hogy az AMG pozíciójára törnek, amikor elkészítették legújabb munkájukat, amely az AMG V8-asában rejlő tartalékokat aknázza ki.

 

Ezúttal a Brabustól szokatlanul, visszafogottan kutakodtak a motortérben, csupán egy sportlégszűrőt szereltek be.

Eredetileg AMG volt
550 lóerőt jelent

550 lóerőt jelent

550 lóerőt jelent


Persze nem ennyiből áll az erőkúra, hiszen a kipufogót is kisebb ellenállásúra cserélték, de a lényeget a programozók végezték el, akik átírták a motor vezérlését. A 6,2-es V8-as teljesítménye 550 lóerőre emelkedett, amely elérhető bármelyik 63-as AMG-modellhez.

 

Így például az ML szabadidő-autó is kevesebb mint 5 másodperc alatt gyorsulhat százra, de a CLS-nek elég ehhez a mutatványhoz 4,3 másodperc is. Előbbi 275 km/órás végsebességre képes, ami egy 2,5 tonnás terepjárótól nem is rossz, utóbbi viszont, kihasználva áramvonalas formáját, meg sem áll 330-ig.

 

Persze nem lenne teljes a csomag, ha nem hangolnák keményebbre a gépek futóművét, és nem cserélnék ki a fékeket. Ám a legizgalmasabb a Brabus önzáró differenciálmű-beépítése, amely jelentős tapadásnövekedést biztosít gyorsításkor.