Ennek is vége
Ennek is vége
Fotó megosztása:
Csak írd alá, kapsz pénzt
Csak írd alá, kapsz pénzt
Fotó megosztása:
Megjött a segítség
Megjött a segítség
Fotó megosztása:
Célkeresztben az autóreklám
Célkeresztben az autóreklám
Fotó megosztása:
Volt nyereményjáték is
Volt nyereményjáték is
Fotó megosztása:
Kb 8000 ügyfele van
Kb 8000 ügyfele van
Fotó megosztása:
A kérdés nehéz
A kérdés nehéz
Fotó megosztása:
Ez sem igazi hirdetés
Ez sem igazi hirdetés
Fotó megosztása:
Az új tulajdonos
Az új tulajdonos
Fotó megosztása:
Ez minden autón ott volt
Ez minden autón ott volt
Fotó megosztása:
Állítólag ez is csak barter volt
Állítólag ez is csak barter volt
Fotó megosztása:
Az Il Ferro honlapja
Az Il Ferro honlapja
Fotó megosztása:
Szlovákiában sem jött be az autóreklámos üzlet, legalábbis az autósoknak. Több mint ezerre tehető az Auto-Reklama nevű, a magyarországi Il Ferróhoz hasonló, autóreklám-felületet értékesítő cég károsultjainak száma – tudta meg az OrientPress szlovákiai forrásokból.
Havi 7000 koronát, azaz mintegy 50 ezer forintot ígért az Auto-Reklama azoknak, akik hajlandóak autójukon a cég által meghatározott matricát elhelyezni. A szerződések szerint ehhez napi harminc, vagy havi 900 kilométert kellett autózniuk, autójuk maximum ötéves lehetett, illetve biztosítaniuk kellett az autó tisztaságát is.
Akik kétéves szerződést kötöttek, azoknak 25 ezer koronát, durván 185 ezer forintot kellett – regisztrációs díjként – befizetni. Állítólag azért nem tudott hasonlóan nagy mértéket ölteni az „üzlet”, mint nálunk, mert mikor ott kezdett felfutni, akkor nálunk éppen az Il Ferro-botránnyal volt tele a sajtó, amiről Szlovákiában is értesültek.
A problémára még április végén hívta fel a figyelmet a Stratégie című gazdasági szaklap, majd egy hónapra rá már csődbe is ment a vállalkozás. A cég vezetőjének nyoma veszett, az ügyfelek pedig futnak a pénzük után.
Forrás: OrientPress/ Magyar Hírlap